2009年2月21日土曜日

名水の滝

   
アメリカから日本旅行中のRikaとAmandaが遊びに来たので、飯田高原周辺を見て回りました。 白水鉱泉からの帰り道 "名水の滝" にて。

2 件のコメント:

Unknown さんのコメント...

I know those two. One is my sister. The other is her friend from college. They are quality people. I love everything about your shop and cafe. Including how great the building looks in the snow!

私はそれらの2つの知っている。私の妹です。他の大学からの彼女の友達です。彼らは品質の人々がいる。私はあなたのショップとカフェのすべてを愛している。などの大きな建物は、雪の中でどのように見える!

I hope that translated correctly.
私は、正しく翻訳ほしい。

Marc

TeDe さんのコメント...

Hi Marc.

Thanks for your comments.
Unfortunately, the translation is terrible... Those translation software never works.

You have a cool sister.
We enjoyed their company.